Subject: FW: Kiili alevi ja Lähtse küla vaheline piirkiirus ning ettepanek selle alandamiseks
From: "Margus Magus" <[email-masked]>
To: "info transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Oct 2024 12:16:47 +0300

Tere

Liikluskor.küsimus. Palun deltas täitmiseks Rauno Rämman. Mulle
teadmiseks.

Terv

Margus.

From: Kadre Rumm <[email-masked]>
Sent: Monday, October 21, 2024 11:37 AM
To: Margus Magus <[email-masked]>
Subject: Kiili alevi ja Lähtse küla vaheline piirkiirus ning ettepanek
selle alandamiseks

Tere,

Pöördun, et juhtida tähelepanu Kiili vallas 11115 Kurna-Tuhala tee
teelõigule, mis asub Kiili alevi ja Lähtse küla vahel, kus kehtib hetkel
600 m lõigul piirkiirus 90 km/h.

Antud teelõigule on hiljuti lisandunud uus ristmik Suure-Sahkari teele,
mis on kohalikele elanikele ja teed kasutavatele sõidukijuhtidele muutnud
liiklemise ohtlikumaks. Praegune kiirusepiirang 90 km/h on sellel lõigul
liiga suur kiirus, kuna ristmikult väljuvad ja sinna sisenevad sõidukid
peavad tegema seda suurel kiirusel, mis omakorda vähendab reageerimisaega
ja suurendab liiklusõnnetuste riski. Kohalikud juba teavad ning ei
kiirenda sellel lõigul, sest see on ebamõistlik.

Kuna piirkiirus 90 km/h kehtib ainult 600 m lõigul, siis see ei tundu
liiklusohutuse seisukohast mõistlik. Madalam kiirus aitaks vältida järske
kiirusetõuse ristmiku vahetus läheduses ning  vähendaks ohtu ristmiku
kasutamisel.

Peale Tuuletoa detailplaneeringu kehtestamist lisandub sinna veel uus
ristumiskoht ning kergliiklustee ületuskoht.

Seetõttu palume kaaluda kiirusepiirangu alandamist nimetatud teelõigul 70
km/h-ni, et suurendada liiklusohutust.

Ootan tagasisidet ning valmisolekut olukorda täpsemalt arutada ja leida
sobiv lahendus kõigi liiklejate ohutuse tagamiseks.

Parimatega,

Kadre Rumm

taristunõunik

679 0263 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Kiili Vallavalitsus | Nabala tee 2a, Kiili

 <https://Kiilivald.ee/> kiilivald.ee |
<https://www.facebook.com/kiilivallavalitsus/?locale=et_EE> facebook
Konfidentsiaalsusteade - elektrooniline kiri koos manustega on edastatud
ainult adressaadina märgitud isiku(te)le. Kiri võib sisaldada
konfidentsiaalset informatsiooni või informatsiooni, mille autori
kirjaliku nõusolekuta kolmandatele isikutele avaldamine, edastamine ja
salvestamine on keelatud. Palume kiri koos manustega kustutada juhul, kui
kiri on teile saadetud ekslikult ja te ei ole kirja adressaadina märgitud
isikuks.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.